.

В рамках проведення Всеукраїнського тижня права для учнів загальноосвітніх навчальних закладів міста Первомайський в центрі надання адміністративних послуг відділом контролю за додержанням законодавства про працю проведено флешмоби на тему: «Праця неповнолітніх: основні права та гарантії». Отримана інформація була пізнавальною та корисною.

Праця неповнолітніх: основні права та гарантії

Чи мають право працювати неповнолітні


За загальним правилом прийняття на роботу осіб, молодших 16 років, не допускається.
Як виняток, за згодою одного з батьків, або особи, що його замінює, можуть прийматися на роботу особи, які досягли 15 років.

Детальніше...

Недоліки заробітної плати «в конвертах»

Працівнику, який не працевлаштований офіційно та отримує зарплату в «конверті», не зараховується страховий стаж, і відповідно: він не буде одержувати пенсію за віком. Він втрачає:

Детальніше...

Мінімальна заробітна плата

Відповідно до статті 95 Кодексу законів про працю України мінімальна заробітна плата – це законодавчо встановлений розмір заробітної плати за просту, неквалафіковану працю, нижче якого не може провадитися оплата за виконану працівником місячну, погодинну норму праці (обсяг робіт).

Детальніше...

Заходи контролю за додержанням законодавства про працю

Порядком здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 р. № 823 передбачені підстави для проведення інспекційних відвідувань, а саме:

Детальніше...

Легалізація трудових відносин

Легалізація трудових відносин знаходиться на постійному контролі в виконавчому комітеті Первомайської міської ради. Використання найманої праці без належного оформлення трудових відносин та виплата заробітної плати в «конвертах» є порушенням чинного законодавства про працю.

Детальніше...

Засідання міської робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення

На цьому тижні в виконавчому комітеті Первомайської міської ради було проведено засідання міської робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення.

Детальніше...

Мінімальні державні гарантії в оплаті праці

Статтею 95 Кодексу законів про працю України та статтею 3 Закону України «Про оплату праці» визначено, що мінімальна заробітна плата – це законодавчо встановлений розмір заробітної плати за просту, неквалафіковану працю, нижче якого не може провадитися оплата за виконану працівником місячну, погодинну норму праці (обсяг робіт).

Детальніше...

Робота за сумісництвом

Чинним законодавством передбачено, що виконання працівником, крім своєї основної, іншої регулярної оплачуваної роботи на умовах трудового договору у вільний від основної роботи час на тому ж або іншому підприємстві, в установі, організації або у громадянина (підприємця, приватної особи) за наймом вважається сумісництвом.

Детальніше...

Робота за суміщенням

Чинним законодавством України передбачено, що працівникам, які виконують на тому ж підприємстві, в установі, організації поряд із своєю основною роботою, обумовленою трудовим договором, додаткову роботу за іншою професією (посадою) або обов'язки тимчасово відсутнього працівника без звільнення від своєї основної роботи, провадиться доплата за суміщення професій (посад) або виконання обов'язків тимчасово відсутнього працівника. (Стаття 105 Кодексу Законів про працю України)

Детальніше...

Своєчасність виплати заробітної плати працівникам

Відділ контролю за додержанням законодавства про працю нагадує, що строки та періодичність виплати заробітної плати працівникам закріплено ст. 115 Кодексу Законів про працю України та ст. 24 Закону України «Про оплату праці».

Детальніше...

Повідомлення про незадекларовану працю

Відповідно до ч.3 статті 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» до відання виконавчих органів міських рад міст обласного значення належать: здійснення на відповідних територіях контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення та накладення штрафів за порушення законодавства про працю та зайнятість населення у порядку, встановленому Законом.

Детальніше...

Поважай свою працю і відстоюй свої права

На цьому тижні відділом контролю за додержанням законодавства про працю виконавчого комітету Первомайської міської ради для відвідувачів центру надання адміністративних послуг у форматі вільного спілкування проведена роз’яснювальна робота

Детальніше...

Оформлення трудових відносин

Відділ контролю за додержанням законодавства про працю виконавчого комітету Первомайської міської ради нагадує суб’єктам господарювання, що трудові відносини роботодавця із працівником розпочинаються із укладання трудового договору,

Детальніше...

Легалізація трудових відносин та заробітної плати

Сьогодні в Україні гостро стоїть проблема легалізації трудових відносин та заробітної плати. На жаль, відносини між роботодавцями та найманими працівниками не завжди відповідають нормам законодавства.

Детальніше...

Повідомлення про незадекларовану працю

Відповідно до ч.3 статті 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» до відання виконавчих органів міських рад міст обласного значення належать: здійснення на відповідних територіях контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення та накладення штрафів за порушення законодавства про працю та зайнятість населення у порядку, встановленому Законом.

Детальніше...

Відмінність трудових договорів від цивільно-правових договорів

Право на працю в Україні реалізується переважно шляхом укладання трудового договору між працівником та роботодавцем. Водночас чимало цивільно-правових договорів теж засновано на трудовій діяльності.

Детальніше...

Інспекторам праці повернули право здійснювати контроль за додержанням законодавства про працю

На засіданні Уряду 21.08.2019 року ухвалено Постанову Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення державного нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю».

Детальніше...

Дочірні категорії

Мобільна версія | Повна версія
Ви тут

Наші партнери:

Капітальний ремонт покрівлі ЗОШ №5 - 1300,713 тис.грн.
В дошкільні навчальні заклади міста придбано дитячі меблі - 1115,800 тис.грн.
Придбано меблі в ЗОШ №2 - 120,000 тис.грн. 
Придбано меблі, мультимедійне обладнання та 10 комп’ютерів в ЗОШ №5 - 134,0 тис.грн
Придбано офісне обладнання для Центру надання адміністративних послуг - 221,298 тис.грн.
Придбано в пологове відділення ЦРБ медичне обладнання - 563,000 тис.грн.
Придбано для Палацу культури «Хімік» сучасну звукову апаратуру - 599,732 тис.грн.
Капітальний ремонт спортивної зали ЗОШ №2 - 1506,016 тис.грн.
Капітальний ремонт ЗОШ №2 - 8989,680 тис.грн.
Капітальний ремонт по заміні алюмінієвих вітражів на енергозберігаючі в будівлі Палацу культури «Хімік» - 1513,099 тис.грн.
Капітальний ремонт центральної міської бібліотеки - 1273,151 тис.грн.
Капітальний ремонт частини пологового відділення ЦРЛ - 4608,706 тис.грн.
Побудовано спортивний майданчик зі штучним покриттям - 2378,087 тис.грн.
Молодіжному центру «KOMORA» на базі центральної міської бібліотеки закуплено меблі та обладнання - 231,240 тис.грн.
Отримано в ЦНАП дитячий куточок для відвідувачів з дітьми, кейс “Мобільний Офіс”.
Придбано меблі, медичне обладнання, пральна, прасувальна та сушильна машини для ЦРЛ – 697,023 тис.грн.
Придбано 2 дефібрилятори, 8 апаратів штучної вентиляції легенів з ручним приводом для КНП «ПЦПМСД» - 127,520 тис.грн.

 

 

 

Придбано 60 комп’ютерів, 3 інформаційні кіоски, меблі, медтехніка, тренажери для фізіотерапевтичного відділення Перво-майської ЦРЛ, капітальний ремонт відділення – 4045,245 тис.грн.

 

 

 

 

 


 

 

 

 

Проведено тренінги в рамках проекту «Розвиток партисипативної демократії в м.Первомайський» - 27,902 тис.грн.

 

  

 

 

 

 

 

 

Капітальний ремонт групи в ДНЗ № 5 - 506,683 тис.грн.

Капітальний ремонт групи в ДНЗ № 10 - 365,924 тис.грн.
Улаштовано спортивний майданчик з вуличними тренажерами - 217,137 тис.грн

  

 

 



 

Підтримка впровадження та розвитку громадського бюджету - 32,000 тис. грн.

 


 

 

Проведення заходів з підвищення кваліфікації персоналу ЦНАП та інших спеціалістів громади

Придбано меблі для ЦНАП - 1356.00 EUR

 

 

 

 

 

Встановлено 30 (тридцять) камер відеоспостереження - 262,078 тис.грн.

 

 


  

 

Проект ЄС «Угода мерів – Схід» 

 

 


  

 

Розробка планів місцевого економічного розвитку для підписантів Ініціативи ЄС «Мери за Економічне Зростання» (M4EG)

 


 

  

 

Проект «Підтримка організацій-лідерів у протидії корупції в Україні «ВзаємоДія»