Офіційний сайт Первомайської міської ради Харківської обл. та її виконавчих органів - Особистий прийом та видача довідок

Графік видачі довідок у виконавчому комітету Первомайської міської ради

Назва структурного  підрозділу

Зміст довідок

Дні видачі довідок

Часи видачі довідок

Відділ реєстрації місця проживання фізичних осіб

Про склад сім’ї, реєстрацію громадян за місцем їх проживання

Понеділок, вівторок, середа, п’ятниця

з 8.00 до 17.00

 

четвер

з 8.00 до 20.00

 

субота

з 8.00 до 15.00

 

Управління соціального захисту населення

 

З питань соціального захисту населення

Понеділок - п’ятниця

з 8.00 до 12.00

Примітка:

1. У разі нагальної потреби довідок з вищевказаних питань, вони можуть видаватися заявникам поза затвердженого графіка.

2. Видача інших довідок, документів тощо, які відносяться до кола питань діяльності посадових осіб міської ради та її виконавчих органів, проводиться працівниками у робочий час незалежно від затвердженого графіка.

Графік особистого прийому громадян посадовими особами Первомайської міської ради та її виконавчих органів

Прізвище, м.’я та по батькові посадової особи

Посада

Дні прийому

Часи прийому

Бакшеєв Микола Миколайович

Міський голова

вівторок щотижня 

перша субота місяця

з 8.00 до 12.00 

з 9.00 до 12.00

Чемшит Сергій Олександрович

Секретар міської ради

вівторок щотижня 

п’ятниця щотижня

з 13.00 до 18.00 

з 8.00 до 12.00

Орєхов Антон Володимирович

Перший заступник міського голови

середа щотижня

з 08.00 до12.00

з 13.00 до 18.00

Сторожев Володимир Олексійович

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів

  п’ятниця щотижня

 з 8.00 до 12.00

з 13.00 до 17.00

Харченко Ніна Петрівна

Заступник міського голови з питань діяльності  виконавчих органів

четвер щотижня

з 8.00 до 12.00

з 13.00 до18.00

Коваленко Денис Олексанрович

 

Керуючий справами

понеділок щотижня

з 8.00 до 12.00

з 13.00 до 18.00

Садченко Аліна Ростиславівна

Начальник відділу освіти

Вівторок щотижня

 Четвер щотижня

з 14.00 до17.00

 з 8.00 до 12.00

Павлова Ольга Анатоліївна

Начальник відділу культури та туризму

Вівторок щотижня

з 08.00 до12.00

з 13.00 до17.00

Лозовський Олександр Миколайович

Начальник відділу житлово-комунального господарства

Понеділок щотижня

з 9.00 до 12.00

з 13.00 до17.00

Дудник Оксана Іванівна

Начальник фінансового управління

Середа щотижня

з 8.00 до 12.00

Сторожева Валентина Гаврилівна

Начальника управління соціального захисту населення

Вівторок щотижня

з 8.00 до 12.00

з 13.00 до17.00

Костіна Вікторія Вікторівна

Начальник відділу споживчого ринку та масових комунікацій

Вівторок щотижня

з 8.00 до 12.00

 

 

 

 

Примітка:

1. У разі термінової потреби вирішення питання вищезазначені посадові особи проводять особистий прийом громадян поза графіка у день звернення.
2. Посадові особи міської ради та її виконавчих органів, які не проводять особистий прийом громадян, у межах своїх повноважень проводять прийом громадян, видають їм необхідні довідки, консультації, тощо у день звернення громадян ( у робочий час), якщо порушені ними питання не потребують додаткового вивчення та більш тривалого часу на підготовку відповіді.

  

Мобільна версія | Повна версія
Ви тут

Наші партнери:

Капітальний ремонт покрівлі ЗОШ №5 - 1300,713 тис.грн.
В дошкільні навчальні заклади міста придбано дитячі меблі - 1115,800 тис.грн.
Придбано меблі в ЗОШ №2 - 120,000 тис.грн. 
Придбано меблі, мультимедійне обладнання та 10 комп’ютерів в ЗОШ №5 - 134,0 тис.грн
Придбано офісне обладнання для Центру надання адміністративних послуг - 221,298 тис.грн.
Придбано в пологове відділення ЦРБ медичне обладнання - 563,000 тис.грн.
Придбано для Палацу культури «Хімік» сучасну звукову апаратуру - 599,732 тис.грн.
Капітальний ремонт спортивної зали ЗОШ №2 - 1506,016 тис.грн.
Капітальний ремонт ЗОШ №2 - 8989,680 тис.грн.
Капітальний ремонт по заміні алюмінієвих вітражів на енергозберігаючі в будівлі Палацу культури «Хімік» - 1513,099 тис.грн.
Капітальний ремонт центральної міської бібліотеки - 1273,151 тис.грн.
Капітальний ремонт частини пологового відділення ЦРЛ - 4608,706 тис.грн.
Побудовано спортивний майданчик зі штучним покриттям - 2378,087 тис.грн.
Молодіжному центру «KOMORA» на базі центральної міської бібліотеки закуплено меблі та обладнання - 231,240 тис.грн.
Отримано в ЦНАП дитячий куточок для відвідувачів з дітьми, кейс “Мобільний Офіс”.
Придбано меблі, медичне обладнання, пральна, прасувальна та сушильна машини для ЦРЛ – 697,023 тис.грн.
Придбано 2 дефібрилятори, 8 апаратів штучної вентиляції легенів з ручним приводом для КНП «ПЦПМСД» - 127,520 тис.грн.

 

 

 

Придбано 60 комп’ютерів, 3 інформаційні кіоски, меблі, медтехніка, тренажери для фізіотерапевтичного відділення Перво-майської ЦРЛ, капітальний ремонт відділення – 4045,245 тис.грн.

 

 

 

 

 


 

 

 

 

Проведено тренінги в рамках проекту «Розвиток партисипативної демократії в м.Первомайський» - 27,902 тис.грн.

 

  

 

 

 

 

 

 

Капітальний ремонт групи в ДНЗ № 5 - 506,683 тис.грн.

Капітальний ремонт групи в ДНЗ № 10 - 365,924 тис.грн.
Улаштовано спортивний майданчик з вуличними тренажерами - 217,137 тис.грн

  

 

 



 

Підтримка впровадження та розвитку громадського бюджету - 32,000 тис. грн.

 

 

 

 

 

Встановлено 30 (тридцять) камер відеоспостереження - 262,078 тис.грн.

 

 


  

 

Проект ЄС «Угода мерів – Схід» 

 

 


  

 

Розробка планів місцевого економічного розвитку для підписантів Ініціативи ЄС «Мери за Економічне Зростання» (M4EG)